2010. július 5., hétfő

°°°nyertes°°°

Huhh... Ilyen se volt még.xD
én(Dó) írok új bejegyzést...:D
Szóval a Sza vagy Dó?-ra ketten írtatok (kettő imádnivaló olvasó) pedig 14(!) rendszeres olvasónk van.
Na, mindegy, a lényegre térek. Krisztii tippjje az volt, hogy Sza, Rékuu szerint pedig én.

And the winner is:

Rékuu:D
Az ajándékáról annyit, hogy ő választhat egy meg nem írt részt Nessie eddigi életéből (vagy akár a többi szereplőéből), mi pedig megírjuk neki. (De ha megengedi, akkor feltesszük és a többiek is el tudják majd olvasni, de erről csitt!xD)

Amúgy a heti friss szerintem elmarad, mert én írnék, csak elromlott a gépünk (most sem arról írok)
Holnap pedig megyek az Eclipse-re.(L)(L)(L)
Szijasztok!

3 megjegyzés:

  1. Amúgy Rékuu!
    a sza_do@citromail.hu e-mailre tudsz írni!

    VálaszTörlés
  2. Jupíííííí.
    Háát..nem is tudom mit válasszak.xD
    Na ha kitaláltam írok e-mailt.:D
    Puszi:Rékuu♥♥

    VálaszTörlés
  3. Ja és kihagytam azt,hogy megengedem h feltegyétek.xDElvégre ti írjátok:D
    És legkésöbb csütötök estig megírom a választásomat,csak még el kell döntenem,hogy kinek az eddigi élete legyen.

    VálaszTörlés