2010. június 29., kedd

Eclipse /Élménybeszámoló/

Premier előtti vetítésre mentünk, a barátnőimmel. Pár részletet, már láttam, úgyhogy meg is volt a kedvenc jelenetem. Mégpedig az a rész, mikor Rosalie vissza emlékszik a múltjára. Nagyon élethűen adták vissza a korszakot. A harcolós részeket is ügyesen megcsinálták. Mikor az Eclipse-t olvastam könyvbe, szinte ugyan úgy adták elő a mozi vásznon, ahogy elképzeltem, márpedig ez nem könnyű. Az előző részhez hűen, a farasok itt is a kedvenceim voltak, ugyanúgy, mint a vámpírok. És arról a bizonyos gyűrűről, az előzetesben az volt a véleményem, hogy agyon csicsázták, nem lesz olyan hangulata, mint amilyet elképzeltem. De örülök, hogy tévedtem, tökéletesen beleillet a filmbe, olyan nem is tudom milyen volt az a rész, mikor mondta Edward, hogy mit tenne a 19. században, ha most abban az időszakban lenne. A vége felé a filmben pedig azt kérdezte tőlem barátnőm, hogy vége? És ezzel kizökkentett abból a valószerűtlen világból, amiben lebegtem az elmúlt két órán keresztül. A színészek hatalmasat alakítottak, a rendező szintén. Csak ajánlani tudom a filmet minden fannak, és annak is aki nem az.
Puszi:
Sza


U.i.:
Bocsi ha zavaros, de most értem haza és még mindig a film hatása alatt vagyok...

1 megjegyzés:

  1. Én holnap nézem meg, szóval nagyon felcsigáztad az idegeimet! Már most izgulok! :D
    pusz bari
    Eclipseeeeeee

    VálaszTörlés